Privé sportzaal
Persoonlijke situatie analyse
Personal training

Fysio in Mechelen

Ben je op zoek naar een goede fysio in de omgeving van Mechelen? Bij ons ben je aan het juiste adres. PhysioCenter is een praktijk voor fysiotherapie in Mechelen. Geschikt voor alle sporters (junior, senior, topatleet of nooit aan sport gedaan) die klachten hebben, iedereen is bij ons welkom. Onze focus ligt op sport- en manuele fysiotherapie, waarbij wij jou zo snel mogelijk weer pijnvrij willen laten sporten. Ons team bestaat uit zeer actieve sporters, waardoor wij het belang van pijnvrij sporten begrijpen. Fardin is een erkend fysiotherapeut van de Vlaamse judofederatie en Chloé heeft jarenlang competitief gedanst.

Een fysio nodig in omgeving Mechelen?

Bel ons voor een afspraak

Wij halen het beste in jou naar boven!

Door onze kennis en ervaring in competitief sporten weten wij wat er gevraagd wordt. Hierdoor helpen we je niet alleen te herstellen van een blessure, maar gaan wij ook preventief te werk. Dit om dezelfde of andere blessures te voorkomen. Ook voor techniektrainingen en sportspecifieke trainingen ben je bij onze fysiotherapie in Mechelen op de juiste plaats. Wij helpen jou zwakkere punten te versterken en je sportprestaties te verbeteren.

Physiocenter gym

Fysio Mechelen biedt behandelingen op maat

Doordat wij (Chloé en Fardin) onze kennis zijn gaan bundelen, zijn we in staat een groot aantal klachten en problemen te verhelpen. Een kleine greep uit onze behandelingen:

• Lage rugpijn (hernia)
  • Stressgerelateerde pijn
  • Evenwichtsproblemen
  • Hyperventilatie
  • Orthopedische impingement
  • Nekpijn
  • Peesontstekingen (tendinitis)
  • Tenniselleboog
  • Spierverrekkingen
  • Blessurepreventie
  • Gangrevalidatie - Spierscheuren
  • Kniepijn (ACL)
  • Revalidatie
  • Hielspoor (fasciitis plantaris)

Door onze ervaring, kennis en technologie bieden we jou een optimale revalidatie en prestatieverbetering aan. Elk lichaam is anders en moet dus op een andere manier worden benaderd. Wij stellen samen met jou een gepersonaliseerd programma op. Met het doel opnieuw pijnvrij te functioneren en/of het verbeteren van jouw prestaties.

Hoeveel sessies van physiotherapie jij bij ons in Mechelen nodig hebt, is vooraf moeilijk te voorspellen. We doen er alles aan om het proces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Jouw succes is ons verhaal!

Heb jij een drukke agenda? Geen probleem, want wij staan voor jou klaar! We zijn op werkdagen geopend van 09:00 uur tot 21:00 uur. Heb jij vragen of wil je meer informatie over de mogelijkheden bij onze fysio in Mechelen? Neem dan contact met ons op via +32 (0)478 / 75 91 77 of stuur een e-mail naar info@physiocenter.be.

Hanswijkstraat 17/1
2800 Mechelen